Pencapaian Piagam Pelanggan

Written by Super User. Posted in Uncategorised

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

Piagam Pelanggan

Pentadbiran ini akan berusaha adan berjanji untuk :

· Mengenalpasti bentuk dan arah pembangunan bagi menyokong aspirasi Negara dalam membasmi kemiskinan dan mewujudkan kesejahteraan,kerjasama dan perpaduan yang berterusan.

· Memberikan perkhidmatan terbaik secara cepat,tepat,mesra dan bertanggungjawab.

JENIS

SASARAN

TEMPOH

Projek Pembangunan

Proses perancangan dan perlaksanaan projek-projek pembangunan di peringkat daerah akan melibatkan semua pihak

Sepanjang Masa

Proses Pembayaran

Resit atau baucer bagi semua bil-bil tuntutan yang berbetulan akan di selesaikan segera

1 Hingga 7 hari

Lesen Hiburan

Semua permohonan baru yang lengkap akan diberi keutamaan untuk dipertimbangkan

14 Hingga 30 Hari

Maklumat dan Bantuan

Sebarang pertanyaan atau masalah berhubung maklumat dan bantuan yang memerlukan perkhidmatan pentadbiran ini boleh dimajukan secara lisan atau bertulis

SegalaMaklumbalas/KomenAkanDijawabDalamTempoh 3 Hari Waktu Bekerja(tidak termasuk Hari Maklumbalas/Komen Diterima).

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN


Piagam Pelanggan

 Pentadbiran ini akan berusaha adan berjanji untuk :

  • Mengenalpasti bentuk dan arah pembangunan bagi menyokong aspirasi Negara dalam membasmi kemiskinan dan mewujudkan kesejahteraan,kerjasama dan perpaduan yang berterusan.
  • Memberikan perkhidmatan terbaik secara cepat,tepat,mesra dan bertanggungjawab.
JENIS SASARAN TEMPOH
Projek Pembangunan Proses perancangan dan perlaksanaan projek-projek pembangunan di peringkat daerah akan melibatkan semua pihak Sepanjang Masa
     
Proses Pembayaran Resit atau baucer bagi semua bil-bil tuntutan yang berbetulan akan di selesaikan segera 1 Hingga 7 hari
     
Lesen Hiburan Semua permohonan baru yang lengkap akan diberi keutamaan untuk dipertimbangkan 14 Hingga 30 Hari
     
Maklumat dan Bantuan

Sebarang pertanyaan atau masalah berhubung maklumat dan bantuan yang memerlukan perkhidmatan pentadbiran ini boleh dimajukan secara lisan atau bertulis

SegalaMaklumbalas/KomenAkanDijawabDalamTempoh 3 Hari Waktu Bekerja(tidak termasuk Hari Maklumbalas/Komen Diterima).

Scan QR KOD

kod1

Pautan

Lambang Kedah kecik1malaysia-pngmscMyGovernmentmampu1JPAHRMISgov

Media

 

Video Audio


       

 

Pelawat

160189
Hari IniHari Ini11
SemalamSemalam13
Minggu IniMinggu Ini89
Bulan IniBulan Ini438
KeseluruhanKeseluruhan160189

Kemaskini

Tarikh
General update: 22-09-2015 02:48